Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

donderdag 16 oktober 2008

Herfstvakantie...wat???? Ik zit met mijn hoofd nog op Rhodos!!!!

Vandaag is bij ons de herfstvakantie begonnen, het klinkt zo raar, want het voelt alsof we gisteren terug kwamen uit Rhodos....de zomervakantie. Het is hier ook zulk mooi weer geweest, dat je nog bleef hangen in dat zomergevoel. Bovendien zijn we natuurlijk elke dag met Rhodos bezig....
Maar ja, de tijd tikt gewoon door natuurlijk. Gelukkig werkt het weer vandaag wel goed mee aan het herfstgevoel, maar ik weet nou niet of ik daar echt blij mee ben.
Ach, we wachten gewoon weer geduldig af, gelukkig heb ik het heel erg druk met de kerstkaarten en in de wetenschap dat al die centen in de pot voor Rhodos gaat, is het werken eraan erg leuk.

Hopelijk komt er binnenkort weer iets positiefs in de mailbox, ik hoop dat jullie nog steeds blijven duimen voor ons, want het loopt wel, maar niet zo vlot en niet zoals we zouden willen.......

Geen opmerkingen: