Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

donderdag 18 december 2008

Als.....

In het emigratiewerkboek kwam ik het volgende tegen.... "Als het niet zo gek was, dan..." en dan invullen dus.....

Als het niet zo gek was, dan zou ik de hele familie meenemen om kerst op Rhodos te vieren....

Dat zou nog eens te gek zijn!!!! Vooral natuurlijk leuk voor Tuna Tina en Oompie, die hier de hele week dat wij lekker daar zaten, gek hebben zitten worden van die drie donderstralen van ons....en dan heb ik het alleen nog maar over de katten!!! Ik ben vandaag pas een beetje aan het bijkomen en heb nu pas de tijd genomen om het oppaslogboek door te lezen. Erg leuk... de kinderen hebben een supertijd gehad en ik zag dat zelfs de door Dafni met lippenstift bewerkte tafelpoot is schoongemaakt!!!! De kids zijn megaverwend, heerlijk....maar ik heb echt moeten bijkomen, vooral die zondag, die is aan me voorbijgegaan, maandag ook. Ik zat met mijn hoofd op Rhodos, met mijn emmer sop hier en ergens tussenin de kids heen en weer naar school en af en toe wat eten maken enzo....beetje op de automatische piloot...het weer werkt ook niet mee, ik kan er echt slecht tegen. Hopelijk ben ik dit weekend weer mezelf...dat is mijn doel voor deze week, hahaha.... Scrappen lukt ook niet...echt voor geen meter, en dat terwijl er zulke prachtige bloemen op me lagen te wachten toen ik thuiskwam....mammie bedankt!!!!! Ik ga echt proberen deze week er wat mee te doen!!!

Nee maar echt...ik zou zo terug willen....niet speciaal voor kerst hoor, maar het zou wel eens wat anders zijn. Dus...als het niet zo gek zou zijn....

Geen opmerkingen: