Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

woensdag 17 december 2008

Hold that thought...

Ik heb er moeite mee mijn gedachten "erbij" te houden. Bij de dagelijkse dingen, maar ook bij Rhodos....discussies met Richard, nog steeds niks concreets, wachten op nieuws van de makelaar....en dan kerstmis....toch al een moeilijke tijd van het jaar. Ik vind het altijd geweldig om iedereen om me heen te hebben met kerst. Maar de ouders van Richard worden snel oud en kunnen die drukte niet meer aan, met drie kinderen hebben we ook geen zin om stad en land af te reizen om iedereen af te gaan en voordat je iedereen bij elkaar hebt ben je een maand aan het regelen. Niet mijn idee van gezellig iedereen om me heen hebben. Er zit weinig spontaans bij....leeft kerst dan echt niet meer???
Stel dat we er volgend jaar niet zijn met kerst? Stel dat dit de laatste kerst hier in Nederland is? Laten we die dan echt zo saai voorbijgaan??? Waarschijnlijk wel...wat is kerst....lekker vakantie en onbeschaamd vreten. Meer is het niet...

Volgend jaar hoop ik kerst op Rhodos te vieren, ook als we er (nog) niet wonen!!!

Geen opmerkingen: