Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

donderdag 4 december 2008

We zijn er klaar voor...denk ik...

Alles is geregeld, tickets, hotel, makelaar, misschien zelfs al een accountant en het huis en de kids laten we in goede handen achter. Maar oh, oh, oh wat heb ik het moeilijk. Zonder de kinderen bijna een hele week weg. Ik weet dat het even goed is, maar ik zie er als een berg tegenop. De kinderen (nog) niet, die zien het echt als een vakantie, want tuna tina komt, oompie komt, ze mogen bij de buurtjes spelen....sja....maar het zijn best een hoop dagen en zullen ze ons dan niet vreselijk missen? Zullen ze gaan huilen? Zullen tuna tina en oompie dat dan wel vertellen??? Ik hoop het niet (haha)....mijn hart breekt nu al.
Maar goed, we gaan en we gaan ervan genieten. We moesten vooral geen dikke truien meenemen werd ons nog gezegd, hahaha...dat is wel weer fijn. Het lijkt me ook wel weer geweldig, zo saampjes...in de oude stad en langs het strand kuieren zonder te hoeven opletten of waarschuwen....aaaah....was het maar vast zover.... Neee, eerst sinterklaas vieren en nog heel veel kroelen en knuffelen en kusjes geven....hihi

De vertaalde papieren zijn ook binnen. Erg leuk om je eigen naam enzo in het Grieks op een formulier te zien staan. Ik kan het zelf ook wel schrijven, maar dit heeft toch echt wel iets. We moeten wel nog ons financieel plan zover afmaken en ook maar even vertalen naar het engels, dan kunnen we dat meteen met die accountant overleggen, mocht hij er idd meteen bij zijn.

En stel nou.... dat het idd....nee, dat mag ik niet meer zeggen van Richard, hahaha.... gewoon eerst kijken, afwachten, rekenen en ook andere pandjes bekijken...kent hij me ofzo??? Hahahahaha.....

2 opmerkingen:

Pamela zei

Spannend hoor! Geniet ervan. En geniet ook van de dagen zonder kinderen, ik weet als geen ander hoe dubbel het voelt. Maar ook hoe heerlijk het is om gewoon weer even tijd en aandacht voor elkaar te hebben.
Heel fijne Sinterklaas gewenst en goede reis! Ik kijk uit naar nieuw uit het warme Griekenland. Hier sneeuwt het ondertussen weer....

Groetjes, Pamela

Anoniem zei

Hoi lieverds... Kan me voorstellen dat jullie met een heel dubbel gevoel volgende week vertrekken. Maar bekijk het van de positieve kant. Jullie hebben alles in kannen en kruiken, zijn er klaar voor, en na een weekje onbezorgd genieten, staan de kids weer te trappelen om jullie weer terug te zien en worden jullie met open armen en nieuwsgierige vragen ontvangen. We denken en duimen aan/voor jullie...
Hans & Robienne