Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

maandag 24 november 2008

hij gaat weer lekker....

Vandaag best veel gedaan, de papieren liggen bij het vertaalbureau en worden deze week nog vertaald en al teruggestuurd, dus die kunnen we meenemen de negende. Ik heb weer een heleboel advertenties op marktplaats gezet http://link.marktplaats.nl/210530921 en klik op "alle advertenties van deze verkoper" voor de rest, misschien zit er nog wat voor je bij of weet je iemand die ergens erg blij mee zal zijn....

Dan heb ik er nog een mailrondje uitgegooid om mijn kaartjes nog een beetje te promoten en meteen kreeg ik daar weer leuke reacties op, en bestellingen, ontzettend bedankt weer daarvoor!!! Ik heb nog steeds inspiratie en genoeg papiertjes, dus ik blijf nog wel even doorgaan.

Ook lekker bezig geweest in huis, beetje opgeruimd, beetje gesopt enzo enzo... Ook begonnen met in kaart te brengen waar we langs willen gaan straks, we gaan het die vier dagen echt wel druk krijgen, hahaha.....

Omdat de kindjes allemaal zo lekker snotterig zijn en Dymion ook nog een beetje meer ziekkies is het hier soms best vermoeiend, vooral nu ik ook aardig verkouden ben, maar ja....op Rhodos is het 17 graden... heerlijk!!!! Over twee weken zitten we er lekker!

1 opmerking:

Pamela zei

ik kijk elke dag of er weer nieuws is. Hopelijk vinden jullie volgende week je droompand. Ik duim heel hard voor jullie en wens jullie niet alleen heel veel succes, maar ook heel veel plezier samen daar. Het moet heerlijk zijn om zo samen je droom na te kunnen jagen!
Geniet er van! En houd ons op de hoogte... ;-)

Groetjes, Pamela