Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

woensdag 19 november 2008

Hand aan de knop....

In afwachting van een mailtje uit Rhodos met antwoorden op onze laatste vragen....zitten we met onze vinger op de enter toets om tickets te reserveren. We willen zo graag even kijken naar "ons" pension...en de andere pandjes op ons lijstje..en waar de school zit en de concurrentie...enzo enzo...
Richard heeft regelmatig de bibbers, hij is dan ook een echte weegschaal..ik wil wel, ik wil niet, ik durf wel, ik durf niet....we hebben altijd gezegd als een van ons het niet ziet zitten, dan gaat het niet door, maar bij Richard kan een nee heel snel weer veranderen in een ja.
Daarom moet ik nu de definitieve beslissing nemen, anders komt het er nooit van. Dat zei hij zelf, hoor. Best wel een druk op mijn schouders, die ik letterlijk voel. Vooral nu dat mailtje er nog niet is. Morgenochtend nog even afwachten en dan maar weer een sms. Want anders krijg ik straks nog de bibbers. Nee hoor...ik ben er echt helemaal klaar voor, maar het moet wel haalbaar zijn.
En dat is ook weer zo'n leuk probleem, de papieren voor de financiele man zijn er nog niet allemaal. Omdat ik een foutje heb gemaakt bij de belastingdienst, duurt het vreselijk lang om de juiste belastingpapieren bij elkaar te sprokkelen...aaargh...

Maar ja, als de papieren binnenkomen, kan alles doorgefaxed worden naar Elxis, die de vertaling gaat regelen. Want het moet ook nog eens allemaal vertaald worden naar het grieks natuurlijk. Gaat goedkomen. Maar het liefst wel voordat we heen en weer vliegen!

De verkoop van kerstkaarten gaat nog steeds lekker, ik neem nog steeds bestellingen aan, hoor, dus kom maar op. Ik ga ook nog een aantal grotere, luxere kaarten maken voor 2,50 euro, dus hou het in de gaten.
Probleem deze week is, dat ik TE veel inspiratie heb. Ik kan het niet kwijt. Dat gebeurt me vaak, dan wil ik van alles en ik heb ook van alles in mijn hoofd, maar het komt er niet uit.
Omdat er veel meer in mijn hoofd zit, veel te veel....eigenlijk moet je dan gewoon lekker wat anders gaan doen, maar ja, wat dan....heb eigenlijk nergens anders zin in. Wil gewoon lekker scrappen, lekker mijn ding doen.

Wat zeg je? Griekse cursus? Emigratiewerkboek? Ondernemingsplan? Oh ja....dat moet ook nog.... Huishouden? Sinterklaas? Kerst? Hmm...moet dat? Ja, hh moet..sinterklaas doen we ook nog wel wat lolligs mee, kerst slaan we lekker over dit jaar.

Zing met ons mee....

Wij....gaan naar Rhodos toe, wij gaan naar Rhodos toe
wij gaan naar Rhodos toe, wij gaan naar Rhodos toe....

Iedereen weer bedankt voor het meelezen en meeleven!!! Af en toe is het meer mijn ei kwijt kunnen dan een echt informatief blogje, maar tis ooh zo lekker.....

1 opmerking:

Pamela zei

Ik lees dagelijks, en soms nog wel vaker, jullie blog en leef erg met jullie mee. Ik hoop dat jullie snel kunnen gaan kijken en dan je droom werkelijkheid kunnen zien worden!
groetjes, Pamela