Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

zondag 16 november 2008

Tickets reserveren dan maar?!?!?

Sja, het gaat er waarschijnlijk echt van komen, even een paar dagen naar Rhodos, we willen dit pension toch echt even in het echt zien en daarnaast hebben we nog een paar panden op ons lijstje, dus dan willen me meteen overal naartoe....
Ook vindt Richard het wel bijzonder om juist nu even de sfeer te proeven, zien of de oude stad echt wel altijd leeft.....ik heb er reuze zin in, het liefst ga ik morgen al....maar eerst alle papieren nog laten vertalen (als dat tenminste geen drie maanden duurt, haha).

Ondertussen blijven we natuurlijk zoeken naar foto's van het pension zelf en de omgeving.....















Agios Fanouriou Church
Agios Fanouriou Church3
Dorieos Square
Dorieos Square
Dorieos Square
Dorieos Square
Dorieos Square

2 opmerkingen:

Anoniem zei

SPANNEND! Ik hoop dat je snel kunt gaan kijken!
Groetjes, Pamela

Anoniem zei

Inderdaad heel erg spannend !ik hoop dat dit jullie droomplekje wordt .........

Laten jullie nog wat horen als jullie hier zijn , dan kunnen we even bij kletsen

Groetjes vanaf een zwaarbewolkt (en dat ziet er heeeel anders uit )Rhodos