Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

zaterdag 18 juli 2009

dagje naar de stad....

Donderdagavond zijn we weer lekker "op het pleintje" gaan eten. Allebei kontosouvli, staat dan wel niet op de kaart, maar was wel errrrug lekker!!!!!
De kids hebben weer lekker gespeeld en waren lekker moe en gingen vlot slapen.

Gisteren zijn we vroeg op pad gegaan, naar de stad. Ik kwam er eerder die ochtend achter dat ik de oplader voor de accu's van mijn fototoestel ben vergeten. Ooooooh wat dom, zoals Richard zei, net een voetballer die zijn schoenen vergeet.... Dus op zoek naar een fotozaak. Eentje gevonden, dicht....naar de volgende, die had die niet, maar wilde wel even rondbellen. Hij had iemand gevonden die ze morgen weer binnen zou krijgen en die zou dan zorgen dat er eentje bij hem kwam. Als ik ondertusssen niks had gevonden mocht ik die komen ophalen.
Maar even later vonden we toch een klein zaakje waar ze opladers verkochten en nu heb ik een hele mooie universele oplader. En hij werkt!!!
Toen eventjes bij MacDonalds gezeten voor wat drinken en nog even een pand laten zien waar wij in december hadden gekeken. De kids vonden er niks aan.....
Verder lekker rondgewandeld en de kids even Mango laten zien, maar nu we het in het hoogseizoen zien weten we zeker dat we de goede keuze hebben gemaakt door nee te zeggen.
Het is echt vooral een bar met terras en heeft niet echt sfeer. Er zitten meer terrasjes op het pleintje, dus je moet moeite doen om de mensen naar binnen te halen. Bleeh....
Lekker beetje rondgelopen, en toen toch maar bij Eros gaan zitten en van een salade genoten.
De kinderen kregen een ijsje, en na een babbel met de eigenaar weer terugwandelen naar de bus.
Het was ontzettend warm, de wind is twee dagen weggeweest hier en zelfs de grieken klaagden erover.
Weer terug hebben we niks meer gedaan, Richard heeft wat boodschapjes gehaald en we hebben lekker op ons balkonnetje gezeten en de kids hebben wat gespeeld.
Gisteravond weer zelf eten gemaakt, hamburgers in pitabrood met toebehoren. Jammie.....
Van Christie nog een sms gekregen dat ze nog geen antwoord heeft gekregen van de eigenaars van het hotel en pension in Tholos, dus dat is nog even afwachten.

Daarom zijn we vanochtend maar gewoon lekker naar het zwembad gegaan. Heeeeeerlijk, want de wind is weer terug!!!
En in de zwembadbar is nu ook (tijdelijk) internetbereik, dus ik sta hier lekker met een koude cola naast het zwembad deze blog te schrijven.
Geen foto's vandaag, die zet ik er morgen wel weer op, als ik weer rustig kan zitten en als ik de foto's heb uitgezocht......

Geen opmerkingen: