Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

donderdag 30 juli 2009

nog drie nachtjes slapen...

Zomaar wat foto's van de afgelopen daagjes.....









Wat vliegt de tijd toch.....de laatste week is nogal rustig verlopen eigenlijk.....
Beetje aan het zwembad liggen beetje naar de stad....
Gisteren ook de hele dag in Rhodos stad rondgewandeld, samen met Cynthia en haar man en kids. Dat was errug gezellig. We hebben meteen maar de Color me Crazy foto gemaakt, en die is errug crazy!!!!!!!!!!!!
Mij benieuwen wat de Channies daarmee gaan doen! De kids vermaakten zich ook wel zo met zijn allen, af en toe hapje eten, wat drinken en beetje door de stad gewandeld.
Omdat Cynthia's bus veeeeeel later aankwam zijn wij 's ochtends eerst naar een fourniturenwinkel gegaan die op onze agenda stond haha....
Oooooooh wat een mooie lintjes heb ik gekocht!!!! En een hoop mooie knoopjes!!!! Morgen of zaterdag nog een keer naar de stad, want er zit nog zo'n winkeltje en ik denk dat ik nog wel wat lintjes bij ga halen....hahaha....


1 opmerking:

Anoniem zei

die gehaakte kantjes met die puntjes, hebben ze die ook in nog meeeer kleuren?

robienne