Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

vrijdag 19 september 2008

Eindelijk bericht....maar geen goed nieuws....

Vanmorgen kwam er een mailtje uit Rhodos. De eigenaar heeft zich bedacht en heeft besloten het toch niet te verhuren. Wat een tegenvaller. We hebben de makelaar nu opdracht gegeven om te zien of er een mogelijkheid is om het te kopen, maar ik heb niet zoveel hoop, omdat we nou eenmaal niet zo veel "eigen" geld hebben.
Ik zou het veel prettiger vinden als we het konden kopen, hoor, want ik geloof niet dat de eigenaar een fijne verhuurder zou zijn.
Nou ja, ik ga er dus van uit dat het niet gaat lukken, maar mocht er iemand zijn met een tonnetje of wat over, dan mag ie dat natuurlijk overmaken, hahahahaha.....

En anders...ja anders gaan we gewoon weer verder zoeken. Wat een ellende zeg, dit. Het huilen staat me nader dan het lachen op dit moment....Richard is vrij vandaag dus we kunnen samen grienen, haha.........

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kop op, Elvira... Misschien is het tijd om samen die fles champagne soldaat te maken. Is-ie toch nog ergens goed voor en denk maar zo: er komen nog genoeg kansen!!! We denken aan je...

Anoniem zei

Oh, wat balen zeg! Hoewel er vast wel meer droompandjes te vinden zullen zijn, is het niet leuk als JOUW droompand niet doorgaat.

Heel veel succes met verder zoeken!
Groetjes, Pamela

Sandra zei

Dit is ronduit k*t!!! Ik weet er verder even niets meer over te zeggen....... We zien je zondag...

Liefs,
Sandra