Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

dinsdag 30 september 2008

Ik ben gek op roze, maar.....

Hahahahahaha....vandaag weer eens gezellig mailcontact met de makelaar. Mijn moeder had uitgevonden dat een van de pensions waar we ons oog op hadden laten vallen "The Pink Elephant" heet. Leek me een hartstikke leuke naam, als het ooit nog wat wordt met het scrappen, dan heb ik meteen een goeie naam daarvoor.....geweldig toch? Bovendien, roze is toch weer iets aparts, opvallend, vooral in zo'n oude stad.

Ja......en waarom heet het eigenlijk PINK Elephant????

Proest...hahahaha.....(het zit ons ook nooit eens mee).....gniffel.....het ligt in de ROZE buurt van Rhodos stad. Gezellig!!! Meid, wat enig.... ja.... maar toch, geen idee hoe dat er 's avonds aan toe gaat, maar het lijkt me toch gezellig als de kinderen ook gewoon een beetje kunnen rondhobbelen daar.....

Nou ja, hoe dan ook, we hebben nu dus in totaal vijf panden die de moeite van het onderzoeken waard zijn. Nog steeds die eerste ("ons pension") maar ze wil nog steeds niet verhuren en ook niet zakken met de verkoopprijs. Dan een gezellig roze pensionnetje, twee opknappanden en een soort Fawlty Towers in het nieuwe gedeelte. Klink ik hoopvol? Ik hoop het wel, want we zijn het wel hoor!

We zullen doorgaan.....ech wel.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ach, ik ben ook opgegroeid in de roze/rosse buurt in amsterdam...
ben ik slecht terecht gekomen ?
:-))

manoula

Pamela zei

Wat moeilijk om op afstand een eerste keuze te moeten maken. Sommige rosse buurten zou ik ook niet willen wonen. Maar ik heb ook rosse buurten gezien waar ik geen probleem mee zou hebben. Misschien toch een keertje tussendoor gaan om zelf eens te kijken? Het is binnenkort herfstvakantie. Nog wat meer te koop aanbieden misschien? ;-)

Groetjes, Pamela

richard en elvira zei

We hebben dit ook nog niet afgeschreven hoor, de makelaar gaat er zeker nog even kijken en informeren.....het is en blijft een mooi pension!!!