Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

zondag 14 september 2008

Geen nieuws is....????

Goed nieuws???? Ja, dat zeggen ze wel, maar of het nou ook echt zo is, is in dit geval nog steeds af te wachten. Jammergenoeg nog niks gehoord, maar goed, het is nu ook weekend natuurlijk. Ik ga er van uit dat we morgen toch wel wat meer weten.
Ik ben weer flink bezig met mijn griekse cursus en ben zelfs al....ja....noem me voorbarig.....mijn kookboeken aan het doorspitten op zoek naar bijzondere hapjes. Ahum, ik weet het, slaat nog helemaal nergens op, nog genoeg andere (lees: belangrijke) dingen te doen, maar je moet toch ook de leuke dingetjes tussendoor doen. Toch?

Dan heb ik wel wat goed nieuws voor iedereen die hier geen reactie kon plaatsen, ik heb de instellingen aangepast, dus nu moet het voor iedereen mogelijk zijn om een leuke reactie te plaatsen (ook anoniem nu dus). Die morele steun hebben we hard nodig, hoor!!!!

En voor de mensen die heel graag financiele steun willen bieden, gaan we het blokje "voor de sponsors" (rechtsboven in het scherm) steeds verder uitbreiden. We zijn in principe dan wel financieel rond, maar extra geld is gewoon prettig om een beetje een buffer te hebben. Dus, maak ons los, zodat we niet zoveel te verhuizen hebben, hahahaha...

We zijn er klaar voor/mee, wij willen ervandoor!!!!

Liefs, Elvira

4 opmerkingen:

Pamela zei

Ik heb maar een boek gevonden dat ik wel wil lezen, de rest is geloof ik niet echt mijn genre.... ;-)
Ik zal regelmatig kijken of er nieuwe dingen staan bij zowel de boeken als de dingen op marktplaats. :-)

Ik duim heel hard door voor jullie. Liefs, Pamela

Anoniem zei

idd allemaal heeeel spannend!
Maar hopenlijk komt alles wel goed.

Hier een hapje voor jullie ''Mezzeria'':
stukje crèpe van fava met een stukje versgebakken makreel met een tomatencoulis met kappertjes
en feta....
Suc6!!!

Zet de zonnehemel maar vast op marktplaats :-)))

maaamaaa/oompie

richard en elvira zei

Hahaha, Pamela, je boek komt eraan, hoor.....is wel heel toepasselijk, erg leuk!!!

Mam, we hebben Herman nog gezien van de week, erg leuk....maar heb al zoooveel andere leuke hapjes gezien.....en fava...bah...fava...hahahahaha.....fava moet gewoon op Santorini blijven, hoor....gniffel.....

Nou, ook hier de duimen in de turbostand, ik ga er maar vanuit dat we vandaag IETS horen....

Sandra zei

Ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal veel te lang duurt..... We zullen regelmatig naar je te verkopen spulletjes kijken.... Wie weet kunenn we jullie in ieder geval op die manier helpen.... Hoewel.... een klus weekje op Rhodos klinkt ook niet verkeerd.... :-)

Liefs,
Sandra