Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

dinsdag 16 september 2008

Nee....nog niks...

Gisteren wel een mailtje teruggekregen van de makelaar, maar er is nog geen antwoord van de eigenaar. Ze moet het met haar man overleggen en die werkt 's nachts en daardoor kan het vaak eventjes duren voordat ze met elkaar kunnen spreken...enzo, enzo....

Dus....nu is het alweer dinsdag en wachten we nog weer rustig (not) af......uiteraard zal ik het hier meteen melden (nadat ik Richard gebeld heb, haha) als er wat nieuws is. Goed of slecht nieuws, ik hoop gewoon dat het vandaag gebeurt, dan kunnen we tenminste verder.
Verder met zoeken, of verder met verkopen van de spullen en uitzoeken wat we allemaal nog moeten regelen........
Ondertussen zit ik te stressen als een kip zonder kop, ik ga vandaag gewoon ff soppen en scrappen....mezelf bezig houden!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het boek was er vandaag en ziet er super uit. Ik ga van de week op Marktplaats kijken... ;-)
Groetjes, Pamela

p.s. ik blijf duimen voor goed nieuws!

richard en elvira zei

Oh fijn dat het goed aangekomen is....toch altijd spannend tegenwoordig met die tnt....
Zal proberen vandaag nog wat op mp te zetten...hihihihi....

Liefs, Elvira