Welkom op onze blog!!!

The Secret Garden....behalve een super nummer van Depeche Mode, was het de naam van ons eigen pension op Rhodos. Helaas bleef het bij een droom en is het pension er niet gekomen.
Daarom maken wij nu van onze nederlandse achtertuin onze eigen Secret Garden.
Op deze blog kun je alles lezen over onze emigratieplannen en hoe het zoeken eindigde in augustus 2009 en wat er daarna in onze tuin allemaal verandert....

zondag 21 september 2008

We zullen doorgaan.....

Dat waren de laatste woorden uit een mailtje van onze makelaar. Maandag komt de financiele man met een lijst met gegevens die hij van ons nodig heeft. Ik had zelf nog wat panden gevonden en doorgemaild, waarvan er een geen buiten en geen binnen bleek te hebben en waar de kamers per maand en per jaar verhuurd worden. Schiet niet op dus....en een opknappand wat echt veel te veel ruine is, dus ook geen optie (tenzij het volledig gesubsidieerd zou worden en dat wordt het niet) en een derde pand dat ze zelf niet kende en waar ze volgende week zal gaan kijken....
Ze blijft zoeken, wij ook, en maandag kunnen we verder met gegevens om iets (of het) te kopen.
Ondertussen blijf ik er steeds meer griekse woorden instampen en is het lezen van "de kleine zeemeermin" in het grieks steeds beter te doen. Nog even en ik kan het zonder moeite voor gaan lezen (en dat ik het dan dus zelf ook begrijp, hahaha).
De eerste regen is gevallen op Rhodos...dat is dan weer grappig, want hier is het prachtig mooi weer met een strakblauwe lucht, maar ja, ik ben gisteren wel bijna de hele dag knock out geweest, beetje grieperig ofzo....vandaag weet ik nog niet, alles doet zeer en ik ben harstikke verkouden, maar ik wil gewoon ff lekker soppen, opruimen, wassen en scrappen. Bovendien krijg ik strax een din op visite, dus ff gezellig beppen!!! (En scrappen!!!!) En dat kan hier dus wel zomaar, daar moet ik dan dus gewoon even lekker van genieten...San, de M&M's staan klaar, hoor, hihihi

2 opmerkingen:

Pamela zei

Heel veel plezier samen met San! Ik zie de scrap resultaten wel als we weer naar San gaan. Fijn dat jullie niet de moed verliezen. Maar het lijkt me wel heel moeilijk om elke keer weer enthousiast te raken voor een pand om dan uiteindelijk toch weer mis te grijpen. Petje af hoor!

Heel veel succes met jullie zoektocht, ik blijf duimen voor een droompand!
Groetjes, Pamela

Sandra zei

We komen er straks aan!! Enne, we hebben brede schouders, daar mag je best op uithuilen hoor!!

Tot strakkies,
Liefs,
Sandra